lt
en

Consolium 3000

Audiovizualinis projektas pagal video žaidimų muziką

Pica prarijo vaiduoklį, grybų užvalgęs santechnikas daužė galvą į plytinę sieną ir ieškojo ten pinigų, įpykęs japonas sumušė dailią merginą vardu Sonia. Tai regėję kolegos nusprendė šaukti konsi(o)liumą.

Audiovizualinio projekto „Consolium 3000“ inspiracijos šaltinis – 8–16 bitų video žaidimai. Kūrinyje išgirsime senųjų video žaidimų muziką, pritaikytą elektroakustiniam orkestrui, kurią įrėmins originaliai sukurti garso ir vaizdo intarpai. Skambės garsių video žaidimų „Super Mario“, „Sonic the Hedgehog“, „Contra“, „Streets of Rage“, „Mortal Kombat“ temos. XX amžiaus video žaidimų kovos virs XXI šimtmečio skambesiu.

Pirmųjų žaidimų atsiradimas glaudžiai susijęs su karo ir kosmoso pramone, kaip šaltojo karo metais įvairių šalių vyriausybės į šias sritis metė dideles mokslininkų, kibernetikų ir kitų specialistų pajėgas. Pacifistiškiau nusiteikę programuotojai, naudodamiesi šiai pramonei skirta infrastruktūra, eksperimentuodami su pirmaisiais kompiuteriais ir jų komponentais sukūrė pirmuosius žaidimus, kurie XX a. 8-ajame dešimtmetyje tapo masinės pramogų kultūros dalimi.

Klasika nesensta.

Idėjos autorius, kompozitorius-aranžuotojas Mykolas Natalevičius

Skambant smuikams ir violončelei Liu-Kengas nutraukė Kano galvą ir ištėškė ją ant akmeninio grindinio. Pasigirdo fagotas ir pasirodė Mario!

Režisierius, video menininkas Mikas Žukauskas